Portes obertes

Som una escola bressol de la Universitat

Duem a la pràctica la innovació pedagògica

Promovem la curiositat i l'esperit investigador

Fem confiança en l'infant com a ésser intel·ligent i capaç

Creixem envoltats d'estímuls culturals

Jornada de Portes Obertes a l’escola bressol Upetita

Dimecres, 20 de març de 2024, a partir de les 18 h

La Upetita és una escola bressol que posa en pràctica la innovació pedagògica que s’ensenya a les aules universitàries d’UManresa. El seu equip educatiu ha dissenyat els espais i les activitats per tal de crear un entorn ric en estímuls culturals i científics per als infants entre 0 i 3 anys.

La llar d’infants és un servei que ofereix UManresa des del curs 2022-2023 i que s’ubica a les instal·lacions del nou edifici FUB 4 -UEducació. És la primera escola bressol de Catalunya vinculada a uns estudis de grau en Mestre d’Educació Infantil i de Tècnic superior en Educació Infantil.

A banda de la seva singularitat per la vinculació als estudis, la Upetita és un espai educador en el qual es tracta els infants com a éssers intel·ligents i capaços, que els posarà en contacte amb la cultura i la ciència i que permetrà als professionals de l’educació dur a la pràctica la innovació pedagògica que es treballa a les aules.

D’altra banda, en la línia de l’especialització d’UManresa, la llar d’infants aposta per la promoció de la curiositat i l’esperit investigador dels infants a través de l’Explora 0_3, un espai especialment dissenyat perquè els infants més petits entrin en contacte amb propostes de ciència i d’experimentació que fomentin la seva curiositat.

Ubicada en un edifici de serveis educatius i de formació de mestres

La Upetita està ubicada al nou edifici FUB4 – UEducació. L’edifici, de 2.300 metres quadrats, concentra tota l’activitat docent i de recerca i tots els serveis de l’àmbit de l’educació que ofereix la Universitat. La nova llar d’infants està ubicada a la planta baixa, ocupa una superfície d’uns 600 metres quadrats i ha estat dissenyada per donar resposta als objectius educatius que s’hi plantegen.

edifici fub4

Descobreix el projecte educatiu

Coneix els espais de la Upetita