L'infant

CONFIEM EN L’INFANT

… i treballem amb el convenciment que els nens i nenes són éssers intel·ligents que, en la seva interacció amb el que els envolta, construeixen coneixement, identitat i cultura. Ens hi adrecem des del respecte que ens genera aquesta confiança en les seves capacitats i aptituds.

relació adult amb infants

MOMENTS COMPARTITS

Els adults ens relacionem amb persones de diferents edats, origens, opinions o creences i aquesta pluralitat ens enriqueix i ens ofereix una perspectiva més completa de la realitat. L’escola bressol ha de ser un entorn on l’infant també pugui viure aquesta diversitat. És en aquest context que planifiquem moments i espais perquè els infants dels diferents grups d’edat es trobin i comparteixin jocs i aprenentatges.

CRÉIXER SALUDABLEMENT

L’escola bressol Upetita té a la seva disposició els serveis de salut de la Clínica Universitària que completa l’expertesa i coneixements de l’equip educatiu per assegurar un bon desenvolupament físic, psicològic i emocional dels infants: logopèdia infantil, psicopedagogia, psicologia infantil i nutricionista.

escola bressol saludable